Kalendarski

žile razgranate po univerzumu ©

bila je srijeda
i kasnili smo
jer je bilo teško izmaknuti se osmijehu
i nerazgovjetnoj rečenici
koja je prethodila
mome padu.
bila je srijeda
i krenula sam sanjati.

bila je nedjelja
i ja sam pričala o tebi,
kupila sam tvoje cigarete
i uživala u suncu koje me
nanovo obasjalo,
čekala sam večer da te udahnem i zapamtim.
bila je nedjelja
i ja sam znala da ću pisati o tebi.

sada je ponovo srijeda i došla sam na vrijeme, nekako se usputno nadajući da ćeš ti negdje kasniti i sresti me. pila sam kavu s mlijekom i imala cigarete koje mrziš, polako pila medicu jer te nije bilo da se iščuđavaš nad eksanjem. sjedila sam dva stola dalje od 'našega'. srijeda je i mislim da više neću biti na gornjem katu.

sad će nedjelja. oblačno je.

(7/6/2017)

Comments

Popular Posts